Euro 2012. MSIT DOBRZE TRAFISZ

Euro 2012. MSIT DOBRZE TRAFISZ

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej pod hasłem „WAY TO GO! MAŁOPOLSKA, KRAKÓW DOBRZE TRAFISZ!” Potrwa ona do końca czerwca.

Czerwcowa kampania skierowana jest głównie do eurokibiców i gości krajowych planujących w tym czasie pobyt turystyczny w naszym regionie. Jej celem jest promocja regionu w momencie największego zainteresowania Polską w związku z Euro.

Władze regionu chcą wykorzystać  do tego markę Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej, który niedawno ruszył w regionie. I tak outdorową kampanię zaplanowano w Małopolsce oraz Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.  

 

Pełna gotowość panuje w całej Małopolsce,  we wszystkich jednostkach działających w ramach MSIT, na przyjęcie turystów czekają wykwalifikowani informatorzy służący pomocą w zaplanowaniu wycieczki po regionie. Wszystkich kibiców w przerwach między piłkarskimi emocjami zachęcamy do zwiedzania Małopolski. Każdy, kto odwiedzi którąś z jednostek w ramach MSIT i poda hasło: MSIT DOBRZE TRAFISZ! lub MSIT WAY TO GO! otrzyma okolicznościową przypinkę tzw. button.Z buttonów można stworzyć pamiątkową kolekcję. Akcja zbierania buttonów potrwa aż do finału EURO 2012 czyli do 1 lipca 2012 roku. Zapraszamy do Wadowic.